Ballerup Køreskole

Samarbejdspartner:

Quick Trafikskole er en køreskole i Ballerup som tilbyder kørekort til bil i Ballerup og omegn, rutinetimer, generhvervelse af kørekortet, køreundervisning i automatgear, samt kørelæreuddannelse.

Hos Quick Trafikskole kan man også få undervisning i færdselsrelateret førstehjælp, hvilket er et lovpligtigt kursus for førstegangserhvervelse af kørekortet. Køreskolen er centralt beliggende i Ballerup i nærheden af Ballerup station.

Quick Trafikskole sikrer dig kvalitet i undervisningen, og der lægges stor vægt på den personlige undervisning, og dette opnås gennem mindre hold. Du lærer desuden at køre bil af erfarne og kompetente kørelærere som kan tilbyde et forløb hvor der fokuseres på sikkerhed og stabilitet i trafikken.

Quick Trafikskole er en køreskole i Ballerup som har eksisterede i mange år, og deres kørelærere har mere end 14 års erfaring med en høj beståelsesprocent. Du får derfor ikke kun et kørekortforløb med optimale muligheder for at bestå 1. gang, du får også en underviser og kørelærer, som garanterer dig en tryg og behagelig oplevelse.

Undervisningen tilpasses altid, så den matcher eleverne behov. Det skaber samtidig en mere lærerig oplevelse, så du kommer ud som en tryg og sikker bilist.

Det er ikke nemt at vælge en køreskole i Ballerup, derfor tilbyder Quick Trafikskole ligesom os gratis introaftner, hvor du har mulighed for at se deres lokaler og møde kørelærerne. Til introaftnerne gennemgås hele kørekortforløbet, og samtidig får du også mulighed for at stille spørgsmål.

Quick Trafikskole består af et mindre hold af rutinerede kørelærere som går op i kvalitet og grundig undervisning. Skal du have et billigt kørekort hvor der er fokus på professionel og grundig undervisning, så kan du trygt vælge køreskolen i Ballerup.

Bor du i Ballerup og omegn, så anbefaler vi dig Quick Trafikskole

Læs mere om quicktrafikskole her.