Generhvervelse af kørekort

Vi tilbyder generhvervelse af kørekort

Hvis du har fået frakendt retten til betinget kørsel, skal du igen op til en orienterende køreprøve. Det indebærer både en praktisk køreprøve samt en teoriprøve. For de fleste er selve den praktiske prøve ikke særlig problematisk, da de som reelt er rutinerede på vejene. Vi anbefaler dog alligevel en enkelt køretur med en kørelærer ved siden af, for at få opfrisket de generelle tips, der kan være vigtige til køreprøven.

Teoriprøven er oftest dér, hvor det går galt for rutinerede bilister ved generhvervelse af kørekort. Består man ikke teoriprøven første gang, vil politiet inddrage dit kørekort med det samme. Med generhvervelse af kørekort hos Østerbro Køreskole sørger vi for, at du bliver klædt godt på til teorien gennem teorikurser i øjenhøjde og med en masse materiale til rådighed.

Vi har i mere end 14 år udbudt kørekort. Heraf har vi løbende perfektioneret vores undervisning med tryghed, ærlighed og ikke mindst professionalisme i fokus. Tøv ikke med at kontakte os i dag.

Ærlig og professionel køreskole

Fra vores køreskole i København har vi samlet en række professionelle kørelærer, der bl.a. er dygtige til at hjælpe med generhvervelse af kørekort. Vi ved godt, at du allerede kender til det meste, derfor spilder vi ikke tid på at lære dig om alt det, du i forvejen ved, men forsøger i stedet at opfriske de usædvanlige regler, man som bilist ikke bruger særlig ofte.

Vi lægger også vægt på komforten i vores køreskole. Selvom du ikke skal igennem al teorien, ønsker vi alligevel, at du får en behagelig oplevelse. Derfor har vi valgt at investere i ægte biografstole på vores køreskole i København.

Ubegrænsede teorikurser

Generhvervelse af kørekort er i stor grad individuelt. Derfor er mængden af tid man skal bruge på at gennemgå materialet også meget varierende. Hos Østerbro Køreskole giver vi dig fri rådighed til at tage tingene i netop dit tempo.

Du får både ubegrænset adgang til teorikurser inkl. materialer samt ubegrænsede evaluerende teoriprøver. Så kan du blive ved med at øve dig, indtil du føler dig helt klar til den reelle teoriprøve.

Få en pris på generhvervelse af kørekort hos os

Hos Østerbro Køreskole har vi altid fair og gennemsigtige priser, og sætter samtidigt fokus på at levere service af topkvalitet. Hvis du har yderligere spørgsmål til os vedrørende reglerne inden for fratagelse af kørekort, kørselsforbud el.lign., kan du altid tage fat i os.

Generhvervspakke
2.495,-
Ubegrænset teorikurser inkl. materialer
Ubegrænset evaluerende teoriprøver – (teori til du er tilfreds og føler dig klar til teoriprøven)