Om køreskolen

Hos Østerbro Køreskole har vi været dedikerede til at forme fremtidens bilister siden 2008. Vores historie begyndte med en visionær, Masood, der forstod betydningen af at uddanne ansvarlige bilister på Østerbro. Vores beliggenhed på Blegdamsvej 42, 2200 København N, er hjertet af vores engagerede arbejde.

En del af Kviktrafikskole

Østerbro Køreskole er en del af Kviktrafikskole. Uanset om du tilmelder dig her, eller kviktrafikskole.dk, er vores standard altid den samme: Høj kvalitet, dedikerede medarbejdere og erfarne lærere. Velkommen til vores fællesskab af sikre bilister.

Vores mission og værdier

Vores mission er simpel: Vi ønsker at uddanne bilister med hjerte og sjæl. Vi tror på, at god kørsel er mere end bare regler og skilte; det er en holdning, der starter med uddannelse og ender med ansvarlighed. Vores værdier omfatter dedikation til sikkerhed, respekt for miljøet og fokus på at skabe positive forandringer på vejene.

Uddannelse på Østerbro Køreskole

Vi tilbyder kørekort B, og vi forstår, at hver elev er unik. Derfor tilbyder vi også lynkursusmuligheder til dem, der ønsker at opnå deres kørekort hurtigt og effektivt. For dem, der har mistet deres kørekort, tilbyder vi også generhvervelse.

Vores kørelærere

Vores dygtige kørelærere har mange års erfaring, og de deler en passion for at uddanne kommende bilister. De er mere end blot instruktører; de er mentorer og vejledere, der guider vores elever på deres kørekortrejse.

Vores unikke tilgang

Hvad gør Østerbro Køreskole unik? Vi tror på en personlig tilgang til undervisning. Vi har været i konstant udvikling og forbedret vores undervisningsmetoder med hver eneste elev, der har gået igennem vores program. Dette har gjort os til eksperter i at tilpasse vores undervisning til dine behov, uanset hvor du er på din kørekortrejse.

Succeshistorier

Vi er stolte af vores elever og har opnået mere end 549 positive anmeldelser fra tidligere elever, der nu kører sikkert og med selvtillid på vejene. Dette er vores største belønning, og det bekræfter, at vores tilgang giver resultater.

Undervisning og Sikkerhed

Vi er ikke kun her for at undervise dig i reglerne, men også for at uddanne dig til at være en ansvarlig og sikker bilist. Vores tilgang fokuserer på at forstå risici og træffe beslutninger, der kan redde liv.

Lokalt Engagement

Vi er stolte af vores Østerbro-samfund og deltager aktivt i aktiviteter og arrangementer, som styrker initiativer til at fremme sikkerhed på vores fælles veje.

Vi ser frem til at være din partner på rejsen mod dit kørekort. Hos Østerbro Køreskole handler det ikke kun om at lære dig at køre, det handler om at forme ansvarlige bilister, der gør vores veje sikrere for alle. Velkommen til vores familie!